Виховання дітей

Що роблять батьки для знищення потреби дитини в пізнанні

Кожна дитина потребує любові та уваги дорослих. При цьому дуже важливо говорити йому ніжні, теплі слова, цілувати, гладить дитину, віддавати всю свою любов.

Особливо це важливо в перші роки його життя.

Які помилки роблять батьки у вихованні і як можуть знищити його зацікавленість у пізнанні нового

  • Іграшка, яка зламалася і за неї почали карати, лаяти, а потім відлучають дитину від ігор. Цього ні в якому разі не можна робити, а навпаки, дитину треба заспокоїти, якщо він засмучений.

Він дуже активний і буває випадково ламає іграшку.

Тим більше, що багато іграшки випускається з дефектом або виготовляється з матеріалів, які не відповідають гостам.

  • Розсіяна увага. З’являється в тому випадку, коли дитина займається з дорослими і бачить, що дорослі люди дуже часто відволікаються з різних, для дорослих значущим, приводів. Вони щось говорять по телефону, то біжать до каструлі.

У такому разі увага постійно переключається.

При цьому дитина може відчувати дуже великі труднощі у навчанні.

  • Клімат у сім’ї. Дуже важливий для малюка. Всі діти, які мають розвинене творче, інтелектуальне мислення і здатності виростають в інтелігентних сім’ях. Пізнавальна здатність і духовні пріоритети виявляються саме там.

Дуже важливо, якщо мама разом з дитиною займається, грає іграшками, охоче розглядає все нове.

Ні в якому разі не можна не звертати увагу на дитину, адже навчатися – це обов’язок не тільки для малюка, але і для дорослих.

Любити читати, писати, малювати дитина не може навчитися самостійно, якщо до цього не закликають дорослі, якщо вони тупо дивляться телевізор.

І дитина виросте без інших інтересів, не багатогранним.

  • У перший клас діти приходять з купою комплексів, які вони взяли з сім’ї. Ти непосидючий, ти небалакучий, ти не такий, ти поганий.

Тому перша реакція – я не хочу ходити в школу.

Дитині весь час кажуть, що вчиться – це неприємна обов’язок. Він так і сприймати навчання.

Однак навчання має бути не лише обов’язком, але і приносити особливе задоволення.

Від кінцевих результатів дитина має бути готовий приймати приємні плоди.

  • Розумова діяльність повинна стати його потребою, його радістю.
  • Для того, щоб розвивати його як особистість, потрібно багато працювати як над собою, так і з ним.

Психологічний клімат в родині, напевно, найважливіше, що впливає на пізнавальну здатність дітей. Дитина повинна знати, що його ніколи не покарають, не будуть лаяти, що він веде себе якось не так або безглуздо.

Дитяча психіка від цього тільки страждає, а особистість розвивається на авось.

Саме тому в молодших класах немає відміток. Дитина має вчитися не заради них, а виключно за своїм бажанням.

Адже пасивне сприйняття дуже відрізняється від активної пізнавальної діяльності. Пізнавальні розвиваючі уроки повинні поєднувати в собі елементи гри й творчості.

Related posts

Leave a Comment